השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

תיקון חזה אסימטרי

תשע מכל עשר נשים יבחינו שהחזה שלהן אינו סימטרי בשלב כזה או אחר בחייהן. זה נתון מדהים שמראה כמה התופעה הזאת נפוצה ועדיין נשים רבות מתביישות במצב הזה ורוצות לשנות אותו. הסיבות לחזה אסימטרי רבות ומגוונות, אך כיום ניתן בהחלט לטפל בתופעה באמצעות ניתוח לשיפור מראה החזה. בואו נכיר קצת יותר את התופעה הנפוצה – ואת אפשרויות הטיפול:

למה נוצר חזה אסימטרי?

גוף האדם מטבעו הוא לא סימטרי במאה אחוזים. לכל אחד מאיתנו יש הבדלים מסוימים בהתפתחות שני הצדדים בגופו. אצל גברים זה בולט במיוחד בשרירי הידיים, החזה והבטן, אצל נשים האזור שבו מורגש הפער הזה יותר מכל הוא כמובן החזה.

כיום חוקרים לא יודעים לקבוע בדיוק מדוע נגרמת התופעה הזאת, אך על פי ההערכות ישנם גורמים שמשפיעים עליה ומעצימים אותה – כמו לדוגמה ירידה במשקל, היריון, הנקה או חבלה באזור החזה. גם אצל נשים שעברו ניתוחים באזור החזה כמו גם הקרנות או כריתה של גידולים עלול להופיע חוסר סימטריה.

ההשלכות הפיזיולוגיות והנפשיות של התופעה

החזה הנשי הוא בין הגורמים המרכזיים שמשפיעים על המשיכה המינית ועל ההערכה העצמית. מחקר שערכו מדענים אמריקנים ופורסם בכתב העת Plastic and Reconstructive Surgery מצא כי נערות שחיות עם חזה שאינו סימטרי מגלות דימוי עצמי נמוך וקשיים פסיכולוגיים בשיעור גבוה משאר בנות גילן.

בנוסף, נשים רבות שסובלות מהתופעה מדווחות על חשש מאינטימיות וקיום יחסי מין וכן ביטחון עצמי ירוד שמלווה אותן לא רק בגיל ההתבגרות – אלא גם בגילים מבוגרים הרבה יותר.

אם הגעת לפה ומעניין אותך לקרוא מה חושבים על ד"ר מייליק, הנה דוגמית.
אם לא, אפשר לגלול ולהמשיך לקרא את המאמר.

יעל מספרת על ניתוח מתיחת גוף עליון ופנים: "היה לי ברור לגמרי שאת כל הניתוחים אעשה אצל ד"ר מייליק, ולא אתן לאף אחד אחר לגעת בי!"
קרן גלסנר, זוכת העונה הרביעית של "לרדת בגדול", מספרת: ד"ר מייליק סייע לי להשתחרר מהכבלים האחרונים שקשרו אותי לדמות קרן השמנה ולצאת לחופשי.
מוטי מספר: בתוך חדר הניתוח פגשתי את ד"ר בני מייליק, אותו אני מכנה "הקוסם הפלסטי", יחד עם צוות מדהים ומסור, הוא ניגש אליי ושאל: "אתה מוכן?" מעולם לא הרגשתי מוכן כל כך!
יפית ממליצה: לא הצלחתי למצוא פלסטיקאי שמומחה בניתוחי זרועות; מזל שפגשתי את ד"ר מייליק!
"מלאך, פשוט מלאך". כך מתארת שלומית את ד"ר בני מייליק, אצלו עברה ניתוח מתיחת בטן.
ענבל: אני רוצה להודות לך על התוצאות הנפלאות אותן השגת במסגרת ניתוחי, הכל בזכות ה…
כאן נמצאות כל ההמלצות על ד"ר בני מייליק

איך מטפלים בחזה לא סימטרי?

היכולות בתחום הכירורגיה הפלסטית משתדרגות ומשתכללות כל העת. עם זאת, ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה עדיין נחשב להליך מעט מורכב יותר מניתוחים אחרים בחזה והוא דורש יצירתיות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר מצד המנתח. לכן חשוב שלא להקל ראש בבחירת הרופא המטפל.

זאת מכיוון שבניתוח כזה – כל צד של החזה דורש טיפול אחר וקשה מאוד להשיג סימטריה מושלמת בין הצדדים. לכן נדרש תכנון מעמיק ומקצועי של הניתוח. חשוב להבין כי ישנם גורמים רבים שמשפיעים על התוצאה הסופית כמו שוני במבנה הצלעות וברקמות השד.

איך להתכונן לניתוח?

ההכנות לניתוח כוללות כמובן פגישות אבחון וייעוץ אצל ד"ר בני מייליק. בפגישות האלו יבוצעו תיאום ציפיות, תכנון מדויק של מהלך הניתוח והיכרות עם תופעות הלוואי והסיכונים שעלולים להופיע. בשלב הזה יש לשתף את ד"ר מייליק בכל ההתלבטויות, הציפיות, החששות ומטרות הטיפול כדי לוודא שהמטופלת מקבלת את התוצאה הנכונה והמדויקת ביותר.

כאשר מתכננים את מועד הניתוח עדיף להימנע מלתאם אותו בזמן הווסת (המחזור) החודשי. זאת על מנת להפחית את הדימום ואת הסיכון בזמן הניתוח.

סיבוכים אפשריים

ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה מתבצע בהרדמה מלאה וכמו כל הליך כירורגי – טומן בחובו גם סיכונים ותופעות לוואי. השכיחות של התופעות האלו נמוכה ויורדת עוד יותר ככל שהרופא המטפל יהיה מקצועי, מנוסה ומיומן יותר.

הסיבוכים האפשריים שעלולים להופיע כוללים בין היתר שטפי דם, נפיחות, צלקות לא אסתטיות, שינויים בתחושה באזור השדיים או התקשות של העור באזור הניתוח (קופסית). קיים גם סיכון מסוים לזיהום שניתן לפתור בעזרת אנטיביוטיקה.

ניתוח אסימטריה בחזה – שאלות ותשובות

למי מתאים ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה?

הניתוח מתאים לכל אישה שרוצה לשפר את מראה החזה שלה ואת הסימטריה של השדיים. עם זאת, לא מומלץ לבצע אותו בגיל ההתבגרות. בתקופה הזאת ההורמונים עדיין משפיעים מאוד על גודל החזה וצורתו ולכן כדאי להמתין להגעה לבגרות מינית. הניתוח גם לא מומלץ לנשים שמתכננות היריון בקרוב כי גם בתקופה הזאת ההורמונים משפיעים רבות על השדיים.

האם יש הגבלות מסוימות אחרי הניתוח?

בשבועות הראשונים שאחרי הניתוח יש להימנע מהפעלת לחץ על החזה, מחשיפה לשמש ומפעילות גופנית מאומצת. כמו כן כדאי להימנע מהרמת משקלים כבדים שלא לצורך.

אני צריכה ללבוש חזייה מיוחדת אחרי הניתוח?

אחרי ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה מומלץ ללבוש חזיית ספורט שתשפר את תוצאות הטיפול. חזייה כזאת מעניקה תמיכה מקסימלית לחזה ומהדקת את האזור המנותח. הנחיות מדויקות יינתנו על ידי הרופא המטפל בתום הניתוח.

האם ניתן להניק אחרי הניתוח?

ברוב המקרים אין כל מניעה להניק בשלב הזה מכיוון שהטיפול לא משפיע על צינורות ובלוטות החלב. אולם קיימים מקרים נדירים שבהם יכולת ההנקה נפגעת כתוצאה מהטיפול.

יש לך שאלות נוספות? בואי לדבר על הכול ללא התחייבות

ניתוח יכול להיות פעולה שמעלה הרבה חששות, תהיות וסימני שאלה. לכן אני מזמין אותך להתייעצות ללא כל התחייבות. ביחד נמצא בעבורך את הטיפול שהכי מתאים לך – כזה שישפר את הביטחון שלך ויעזור לך להתגאות בגופך.

לקביעת פגישת ייעוץ נא ללחוץ כאן

ניתוח לתיקון חזה אסימטרי
תיקון חזה אסימטרי